torsdag 8 december 2011

SNÖ!!!

Som sagt är snön inte min favorit, men så fint det är ute nu! Vitt, ljust och riktigt underbart! Lagom kallt, så där en 5-6 minusgrader och snön den dalar ner. Så ikväll då vi vart på friidrotten ska jag ta mig en promenad med hunden. Det är det bästa som finns för min onda kropp. Låter kanske lustigt, men det får mig avslappnad och på bra humör. 
Jag har då friskskrivit mig på jobbet och jobbar i helgen; fredag kväll, lördag dag och söndag kväll. Håll tummarna för att det går bra! Risken finns ju att mitt mående kommer vara värre, men då har jag provat iaf. I övrigt så knatar det på här hemma. Väntar bara på julgardiner och kuddar till vardagsummet, sen är det pyntat klart för i år. Tror jag.. Har hittat lite fint som jag skulle vilja köpa, men får se om det blir i år. Kommer ju fler år vettja! 
Just det ja, julklappar är kvar. Men det får jag ta nån dag då jag är ledig och så gör man bort allt på en gång. Lika bra det. Inte mitt största nöje att handla så här precis före jul. Ärligt talat avskyr jag det. Och vet ni vad? Det är samma sak varje år. Men suck! Att man aldrig lär sig... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar