fredag 23 september 2011

Lyckliga mig! Jag tror det funkar!

Ska inte ta ut nåt i förskott, men jag tror kortisoninjektionerna jag fick igår funkar. Och med tanke på hur jävla ont det tog då doktorn gav dem, så väntar jag mig inget annat!
Nu idag, på morgonen och mitt på dagen hade jag lika ont som tidigare, riktigt förbannat ont. Ringde ändå och friskskrev mig hos chefen så att jag far å jobbar på söndag. For och hämtade lillan, vi storhandlade och jag märkte väl att axeln var väl inte riktigt så nöjd med det...
For till gulligaste Jessica som bjöd på middag, ungarna lekte och hade skojigt, vi surrade. Inget ovanligt. Men så när vi sitter i soffan märker jag att jag kan skjuta bak axeln utan att det slår blixtrar upp i huvudet. Yey! Liksom. Ont har jag, men definitivt inte lika som tidigare.

Nu tänker jag då inte vara dum och belasta axeln fullt ut på en gång. Har jag nu kanske fått bort det här tänker jag då inte få tillbaka det på en gång! Vad är det man säger? Lära sig av sina misstag va?

Så nu tänker jag njuta av att det kanske går att somna och sova utan att vakna var 10:e minut av att det smärtar vid rörelse. Hoppas iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar