tisdag 6 september 2011

"Jag drömmer om ett.... "

Det är så mycket jag vill göra med vårat hem. Känns som att jag har tusentals idéer och det "enda" som sätter upp hinder är bristen på pengar. Tänk, bara tänk, om man skulle vinna pengar? Hur skoj vore inte det? Få göra klart det som skall göras klart och fixa till det som behövs. Vore underbart!
Just nu drömmer jag om ett nytt och fräsht kök. Jajamen. Har fastnat lite i den s.k "köksfällan". Eg. handlar det inte om så mycket och i ärlighetens namn tror jag inte det skulle kosta så mycket. Tanken är att fixa till det lite och att det skall planeras lite bättre. Men ingen flytt av avlopp, el eller nåt sånt. Drömma kostar inget. Än.

Sen skulle jag vilja fräsha till i vardagsrummet. Byta golv,byta ut typ alla möbler och göra precis som jag ville från början. Jag vill göra om allrummet på övervåningen, lillans rum, lilla toan där uppe, göra klart badrummet nere och fixa till källaren. Fy tusan va billigt det är att drömma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar