lördag 24 september 2011

Har en dotter som ätit i snart 40 minuter

Jajamen. Hon har suttit och ätit en bra stund nu. Plättar med jordgubbssylt. Funderar på om hon inte är mätt snart... ?
Tänker fara å handla och så förbi Jessica en sväng. Kanske lillan vill leka en stund och få av sig lite leksam energi. Själv har jag det mycket bättre i axeln och funderar på ett storstäd nere i källaren. Men då får jag nog smäll på fingrarna då Niclas kommer hem. Har som lovat att inte överanstränga mig, eller rättare sagt min axel. Men tvätta SKA jag göra. Ett måste då mitt sockförråd har sinat kraftigt.
Blir intressant att kliva upp i morgon. Kl 6.00. Har sovit förbaskat länge under den här veckan och sällan vart vaken och uppstigen innan 10. Mitt eget fel. Jag vet. Gjorde ett tappert försök att kliva upp 9 igår, men det gick tydligen inte. Vaknade 10.41. Hahaha... Jaja. Bra jobbat dära! Idag så klev jag faktiskt upp 9.30, men har stor lust att gå å lägga mig igen. Tröttheten är enorm och ett faktum. Åter igen.

Nä men se där! Lillan är mätt och har ätit klart. Dax att klä sig och fara iväg en stund då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar