fredag 15 november 2013

Trötter

Kvällen lider mot sitt slut och jag är, läs och häpna: trött. Ja, precis. Trött, tröttare, Anna... Eller nåt sånt. Jag hoppas verkligen att det här ger med sig nån gång. Är något less på att vara så trött att jag skulle kunna sova dygnet runt.
Har ändå idag lyckats med att städa nedervåningen så det luktar gott och ser ok ut. Handlat, hämtat hem tjohalia och så blev det enkel middag: tinade upp köttbullar i sås som jag gjorde för nån vecka sen och koka makaroner. Gott var det! Fick besök av älskade vännen Bia och hennes son en stund nu ikväll. Känns skönt att få surra en stund och med en som vet om att min hjärna inte funkar riktigt som sig bör...
Tjohalia är i säng och själv tänker jag alldeles på en liten strax besöka lopplådan. Jo. Har ju hunnit tvätta upp all smutstvätt också. Så så slipper jag både städ och tvätt i helgen. Yeeey!!

Nä. Nu tar ska jag å min rumpa gå i säng, så god natt och sov gott!
Tjingeling!

(bild lånad från google)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar