fredag 15 november 2013

Ledig 4 dagar och rastlös. När var jag det sist??

Men fy tusan så rastlös jag blev! Fick upp ett litet il och städade upp nedervåningen och nu luktar det gott, ser "normalt" ut och tjohalia är hemma <3 Så nu väntas bara pojkarna hem så är familjen komplett igen. Härligt! Tycker verkligen inte om att inte ha barnen här... men så är det nog för alla som har barn halvtid. Så nu sitter jag här i soffan, väntar på att middagen ska bli klar och funderar på vad man ska göra? När jag har sådana här il vill jag gärna ta vara på den tillfälliga energi jag har.
Först hade vi planerat att fara å bada i Munksund med Felicia, men det är tydligen snorhalt ute på vägen eftersom det skulle till att regna. Men suck! Varför regn? Om det ändå ska vara vinter kan det väl snöa istället. Kan man tycka. Så vi uteslöt det. Planerna ändrades och det blir nog bad på söndag istället, men här i Öjebyn. Har då inte varit i den simhallen på typ 20 år. Hahah! Antar att det inte riktigt ser ut som det gjorde då... Tänk om jag kan bada nu? Om klåda och exsem håller sig borta, då kanske jag kan börja träna i vatten? Många tycker ju att det är riktigt skönt med vattengympa då kroppen värker.

Nä. Nu är maten klar. En liten hint då... jag är ledig fram till tisdag e.m... ;-)
Pöss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar