måndag 6 augusti 2012

Sista veckan

Idag inled jag sista veckan av min semester. Vi for igår till husvagnen som är uppställd i Moskosel på campingen där. Riktigt mysigt är det! Jag trivs otroligt bra här och blir alldeles så där härligt slö ;-) Niclas har inte fått många timmars sömn i natt och ligger nu och var igen lite. Själv sitter jag bara här med radion igång. Lugnt och skönt!
Det här är nyttigt för mig. Inget att städa, inget ansvar och definitivt ingen stress! Tanken är att vara här till fredag, sen hem och återgå till vardagen. Barn,hem och hushåll. Och nästa måndag börjar jag om att jobba. Känns lite som att jag skulle behöva nån vecka till av ledighet. Förra året var jag less efter knappt två veckor. Vilken skillnad det är! Men det kanske beror på att jag den här gången uppskattar min lediga tid och tar vara på den.
Nä. Jag tror jag ska lägga mig och läsa lite. Tog med en bok, fortsättningen på en serie jag började med för ett tag sen. Jo. Så gör jag! På återseende :-)
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar