fredag 10 augusti 2012

Semester i bilder!

Niclas han började dagen med mat från militären. Så kallad NATO-mat. Utgångsdatum? Tja... nån gång i början av 2009 ;-) Han tycker det är gott och jag... hm.... har inte smakat för jag törs inte. Så jag började dagen med kaffe och smörgås. Funkar fin-fint det med.


Jo. Han slutade dagen med NATO-mat också. Och jag? Åt köttsoppa på burk med utgångsdatum nån gång i framtiden.

Det här är en favorit! Bullens korv och stekt bacon. Mumma för kärlen! Eller själen menar jag jue... ;-P


Vi åt inte bara det vi tog med oss. Nä... Vi åkte båt också. Det där blev fel... Men hur som haver så hyrde vi  båt och motor hade Niclas tagit med. Smart drag! 


Jycken var mycket stressad och väldigt nervös. Men inte konstigt då det var första gången för han. Sötvovven!


Det här var då första gången vi var ut och denna fina fiskarbild fick jag på älsklingen min <3


Och så en bit ifrån. Och medan han fiskade...


... så hade jycken lugnat sig ;-)



Vi hamnade till slut här. Ett perfekt fiskeställe med båt och en underbar plats! Jag trivdes som fisken i vattnet... hehe :-P






På det här fina fiskestället fick sådana här bamsingar till fisk! :-P


Haha! Nä då. Niclas drog upp dessa två som sedan förtärdes efter att ha halstrats på öppen eld. Mmmmm!


Och medan karl jagade födan så... ja... en bild säger mer än tusen ord! ;-)



Niclas gjorde annat än att jaga föda. Han skallade inredningen på husvagnen också. 




Sista kvällen vi var ut och var kvar öht, var så här underbart vacker! 


Och medan kvällen var underbart vacker drog jag upp denna! Gissa om jag är mäkta stolt nu? ;-D Den är gode stor! 



Och älskade jycken har kommit på att båten är en perfekt plats för ren och skär njutning i form av avslappning och sömn.


Slutresultatet av sista kvällen. Men vi släppte tillbaka en drös! Sammanlagt fick vi nog upp en ca 60 harr. I varierande storlek förståss.




Bjuder på några fina bilder här. Förstår ni att man längtar tillbaka och att detta, det är ren och skär njutning för själen! Efter dessa dagar är jag avslappnad, laddad med ny energi och känner mig så full av liv! Det här mina vänner, det önskar jag alla kunde få uppleva...





Ta hand om er! <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar