torsdag 23 augusti 2012

Hej och hå vad det går undan!!

Bestämde mig för att sälja iväg lite litteratur ifrån då jag läste till sjuksköterska och det har visat sig vara ett riktigt smart drag! Redan har jag 7 böcker sålda och fler lär det säkert bli. Funderar på om jag ska lägga ut dem mer populära och dyrare böckerna också... Det är sådana jag tänkt behålla, men vet inte riktigt varför? Har inte tittat i dem sen jag pluggade och har en känsla av att jag inte kommer göra det heller. Tiderna förändras och det gör även studiematerialet. Så när jag kanske läser vidare, då är det annan litteratur som gäller.
Och så försöker jag sälja iväg lite prylar också. Ska ta fram allt jag tänkt sälja, ta kort och så lägga här på bloggen. Sen ge länken. Det är lite lättare, istället för att lägga ut en och en. Jag hittar ju inte igen dem jue! Hahaha!
Skönt att få rensa lite så här på höstkanten. Bli av med sånt som tar plats för jag kan lova att det inte är brist på saker och mer plats behöver vi... Ojoj. Varför köper man en massa egentligen? Är det bara för att man kan? För det här med att spara, det är vi då jävligt dåliga på! Kanske blir det bättre så småningom. Kanske om man sätter upp ett mål? Nåt att spara mot så att säga? Hm... Ska fundera lite..
Men fram till dess blir det att sälja bort sånt som för mig inte är nödvändigt längre.

Så håll utkik här på bloggen då! (under helgen...)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar