torsdag 16 augusti 2012

Första jobbhelgen efter semestern

Har vart ledig igår och idag. Känns mycket bra och vädret kan man ju absolut inte klaga på! Underbart med en härlig värme, strålande sol och klarblå himmel :-) Har inte gjort så mycket dessa två dagar och det kan nog vara bra det... Har inte haft så skönt i kroppen.
Imorgon går jag på ett kvällspass och då startar min första jobbhelg efter semestern. Sen ledig en dag (måndag) och så jobb i fyra. Och så ledig nästa helg, lagom till att barnen kommer <3 Har försökt sett till att jag jobbar de barnfria helgerna. Känns alltid så trist att jobba då barnen är hemma.Och speciellt gällande min älskade flicka då så klart!

Nu ska jag gå upp, pussa på min flicka och säga god natt. Sen blir det promenad med jycken. Har hittat en runda som tar ca 1 timma, men tror jag ikväll tar en mindre runda. Är trött i kroppen och känner att det inte är så bra som det borde vara...
Nåja. Lev och må!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar