fredag 3 augusti 2012

Det här ska jag göra min sista semesterdagar!

Med början idag: färga håret, ansa kroppen från hår... hehe... Fixa fötterna, njuta av solen! Barnen far idag :-( Och imorgon är det fest!! Sista för den här året antagligen... För min del. *suck* Jobbar sen varje barnledig helg fram till oktober. Nåja. Det blir säkert bra :-)
På söndag är vi nog lite bakis. Då ska det städas och packas iordning för då far jag och Niclas till husvagnen i Moskosel. Där ska vi fiska i massor, mysa och bara må väl fram till nästa fredag. Den dagen inleder min sista lediga helg för denna gången. Barnen kommer då hem och vi ska nog mest bara vara med varandra. Och jag ska väl i vanlig ordning städa, fixa och dona ;-)

Nu ser jag fram emot mina sista semesterdagar, men jag längtar inte till att börja om och jobba... Hade lugnt kunnat vara ledig en vecka till. Minst. Men när skolorna börjar om så börjar även jag att plugga lite! Ska läsa en diabeteskurs har jag bestämt. Vet att det nog är många som kommer att göra det och jag blir inte ensam. Det ska bli riktigt kul att få lära nåt nytt/mer! Känner att jag är i ett stadium där jag vill börja utvecklas, göra annat och ta ett steg framåt. Både i livet och i min lilla karriär.

Lev och må. Ta hand om varandra!
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar