onsdag 4 juli 2012

Nu är det nära!

8 arbetspass och 11 dagar kvar till semester! Förstå att jag längtar! :-) Känner att jag behöver vila och göra annat ett tag... Har haft en rätt jobbig vår och sommar hittills med lite väl mycket värk i kroppen. Visar dagar  har det varit nära tårarna för att det maler och maler och bara är så irriterande. Värst är det då jag knappt kan gå. Då är det illa. Och givetvis blir jag arg och frustrerad sådana gånger. Det går inte att gå, knappt stå på fötterna och än mindre ta sig en löprunda. De gångerna blir jag riktigt förbannad! Jag vill så gärna träna och bli bra i kroppen, stark och smidig. Nåja, mer smidig än nu i alla fall. Haha! ;-)
Samtidigt vill jag ge mig själv lite uppmuntranden då jag faktiskt har startat upp löpträningen. Det kunde ju vart värre, inte börjat alls... Eller hur?

Nu ska jag då ta en runda med jycken, en kortis och sen vila lite. Huvudvärken kom som ett brev på posten!

Trevlig kväll önskar jag er alla
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar