torsdag 5 juli 2012

.... runt hörnet

Kvällspass, dagpass och så väntar en ledig helg! Ska bli skönt att vara ledig två dagar och bara göra så lite som möjligt. Funderar på att fara ut på dragracingen på lördag, är ju år och dar sen sist jag var där! Har jobbat i stort sett varenda gång de senaste typ 10 åren. Ärligt talat kommer jag inte ens ihåg då jag var där sist :-) Är det nån som vill följa? Eller ska dit så att jag får följa?
På kvällen är det kanske fest ute hos broder och frun hans. Dit ska jag nog också hade jag tänkt ;-) Kan vara skoj att äntligen få göra nåt annat än jobb och bara vara hemma. Det tråkiga är att Niclas jobbar hela dagen, från tidig morgon till sena kvällen. Ute på dragracingen. Men då är det tur att jag snart har semester och vi kanske kan hitta på nåt tillsammans!

Nä. Nu ska jag göra klart lillans lunch så hon får äta. Själv ska jag sitta ute i solen en liten stund, duscha och så på jobbet.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar