torsdag 19 juli 2012

Fjärde dagen semester

Hittills är jag otroligt nöjd över gällande min efterlängtade semester. Jag har hunnit njuta av solen, uppe på taket på vår härligt stora altan, i solstolen tillsammans med en bra ljudbok och kaffe. Tog lillan och hennes kusin till badstranden, njöt än mer av solen.
Städa, tvätta, laga mat har jag gjort som vanligt. Surrat med nära å kära, vattna gräsmattan och även klippt den för första gången. Ätit gott, krama min älskade flicka. Jag har hunnit måla på det fina staket min älskade har snickrat ihop. Kommer bli fint där uppe på altanen!
Vaken till sent på natten, sovit länge och vart irriterad på flugor som väckt mig. Tur jag har semester och slipper bry mig!
Mitt mål med denna ledighet är att va vara på den. Kort och gott!

Här är början på gräsmattan. Fin va?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar