måndag 23 juli 2012

Dag ett på andra veckan

Nu har jag då gått in i andra veckan semester och det känns helt ok! Trodde att jag skulle börja klättra på väggarna vid den här tiden, men jag njuter faktiskt. Dessutom har det inte vart så pjåkigt väder ändå. Lite kallt, så där kyligt som det blir på sensommaren och början av hösten, men klart godkänt.
Jag ska idag göra sånt där som inte är så skoj. Såg att vädret skulle bli jättebra imorgon, med sol och värme *hoppas*!! Så det blir att rensa lite, eller jag menar mycket! Det är nu på tiden att göra det lite finare på vissa ställen. Kommer ta en stund, men i slutändan kommer det kännas bra.
Men jag ska inte bara rensa och städa. Näää... utan jag tänker göra annat också idag. Dessutom ska jag förena nytta med nöje, lyssna ljudbok samtidigt som rensandet. Det har blivit min nya "drog". Ljudböcker. Men kravet är att den som läser ska ha en röst som är behaglig. Får inte stressa fram och inte heller vara långsam.
Dax att börja!
Ha en underbar måndag :-)

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar