fredag 16 mars 2012

Lite av varje och lite shopping

For till stan idag en sväng för att fara upp och säga hej till älskade svärfar som ligger på IVA efter en höftledsoperation... Han är inte i så bra skick, men jag håller mina tummar, mina tankar är med honom och jag hoppas och tror att det kommer att gå bra!

Sen for vi på stan. Fikade, träffade Niclas syrra, surrade och sådant. Vi gick in på en butik och där såg vi nåt som vi kollat på några gånger. Nämligen 60 tums tv som skulle passa så bra hemma hos oss. Jajamen. Så den följde med oss hem! :-P Just den tv:n som stod där. Med oss följde även ett väggfäste så just nu hänger den så fint här i vårt vardagsrum. Så nu har vi köpt en ny soffa som vi väntar på och den nya tv:n är på plats. Snart ett helt nytt vardagsrum jue! ;-)
Och när vi väl var där så passade vi på att ordna så att vi på tisdag har varsin Samsung SII ( som vi båda vill ha) + abonnemang till dem. Vet ni vad? Tele2 har ett riktigt bra erbjudande! 345 kr och allt ingår, samt en ny smartphone. Man binder sig till abonnemanget i 24 månader, MEN telefonen är inte låst till Tele2. Ringa, sms:a, mms:a och 10 G surf ingår. Ingen kostnad alls! Jo, om man ringer och sms:ar utomlands, men så vitt jag  vet händer det som inte för våran del. Och så ingen förhöjd avgift för mobilen heller. Kan ju fan inte bli bättre.
Så glad jag är! Nu har jag fått det jag vill ha :-D

Nu ska jag vänta på pizza, njuta av våran tv och sen städa. Helgstäda nedervåningen så man kan leva här i helgen utan att skämmas vid ev. besök. Jaaa. Det kan jag ju också skriva: kom och besök oss!! Eller säg till om ni vill ha besök. Vi är lediga båda två i helgen :-D

Kram på er alla underbara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar