söndag 4 mars 2012

Another day in paradise

Jobb idag och ledig imorgon :-) Sen jobbar jag tis-fre. Passar på då barnen inte är här. Sen är jag faktiskt ledig två helger på raken. Inte illa! Såå... vecka 11, då vi är barnlediga, den helgen är jag ledig. Hitta på nåt? Nån? Kanske dricka nåt gott, lyssna på bra musik, hoppa och studsa till kinectet? Umgås och surra :-) Vore jättekul om nån skulle vilja! Bara höra av sig i sådana fall!

Vackert väder har vi idag också, men jag tänker inte göra många knop ändå. Har nog åkt på en lite förkylning så här efter lunginflammationen. Jag menar, varför inte? Funderar på om jag någonsin kommer bli helt frisk igen..?:-/  Tur jag har så underbara människor runt omkring som livar upp dagen! Då blir det skoj även om snoret rinner och hostan retar. Tack för att ni finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar