lördag 31 mars 2012

Njuter av livet!

Visst är det väl en underbar årstid nu? Helt fantastiskt! Och snart blir det ännu bättre då gräset kommer fram, löven spricker ut och det blir så där alldeles lummigt grönt. Som jag längtar!
Vår och sommar är verkligen den årstid jag tycker bäst om. Spelar ingen roll vad folk säger om vintern och dess aktiviteter. Jag mår bra på sommaren.
Har till och med fått tankarna på att ta upp löpningen igen. För er som inte vet sprang jag mycket som tonåring. Var ofta och gjorde löprundor i skogen. Jag saknar det. Och för er som inte heller vet så är det mina knän som spökat och jag har inte velat springa på grund av dem. Men nu. Min längtan är stor och i slutet av april, då lönen kommit in på kontot, tänker jag köpa mig ett par bra skor.

Har lagat ut en del saker och skor på annons. Tänker sälja iväg en massa för att kunna släppa in lite nytt i livet. Tycker att mycket jag äger och har inte behövs och det kommer inte att komma upp på väggar och hyllor nå mer. Så är det. Och det känns bra! :-) Rensa ut den gamla skiten och så in med ny. Haha! Härligt!
Är ledig idag, imorgon och på måndag. Så nu blir det operation utrensning och ta hand om mig själv!

Kom gärna och stör. Eller hör av er om ni vill ha besök!

Kram på er alla underbara <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar