söndag 11 mars 2012

Så där ja.. då var det söndag då!

Är lite hängig... eller trött och slut. Det har ju, som många vet, vart en del på sistone och ärligt talat känner jag mig lite dränerad på energi. Konstigt är att jag även känner att jag har en massa energi, kroppsligen.
Huvudet säger stop. Det vill inte vara med nå mer. Vill inte tänka, vill inte fundera, vill inte undra... Skulle behöva bara "köra på" och få stop på tankarna. Jag vet ju att jag ändå inte kan göra så mycket åt det, så eg. är det bara å lämna det. Tänk om det var så enkelt? För även om det är enkelt är det svårt för tankar och funderingar att sluta mala.
Nåja. Slutsurrat om det! Idag är det söndag och jag har vart ledig hela helgen. Skönt! Strålande sol idag och jag får se vad jag hittar på med lillgumsan min. Niclas och Adde far å pimplar.Blir tydligen ädelfiske idag. Mmmm... gott! Så nu säger jag: skitfiske på er!
Lilla älskade vovven min mår inte bra. Han har inte ätit nåt än på morgonen. Samma lika var det ju förra året med han då han fick ögoninflammationen. Slutade äta och ville bara ligga ner och göra så lite som möjligt. Ska hålla koll på han och se för det kan ju lika gärna vara nåt tillfälligt. På tal om vovvar. Jag vill fortfarande ha en till vovve! Längtar så efter en liten en som jag kan börja om med... Men, när min andra hälft inte vill så går det mindre bra. Är ju inte så kul att skaffa en till vovve om det ska resultera i negativa känslor. Eller hur?

Nä. Nu ska jag då ta å klä mig. Gå ner i spindelkällaren och sätta igång en tvättmaskin. Dax nu igen! Tänk att inte tvätten kan tvätta sig själv?
Ha en underbar dag alla goa människor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar