torsdag 1 mars 2012

Blev lamslående trött...

Bara så där, då jag hämtade dotra på skolan idag blev jag sjukt trött! Var som att självaste mister J.Blund kom och slog mig med sömnpåken i bakhuvudet. Och så har jag fortsatt vara sen dess. Förstår inte? Jag som vart så piggelin... Glömde ta kortisontabletterna idag, så nu säger jag att kuren är slut. Hahaha! Ingen idé att ta dem nu på e.m för då kan jag inte sova inatt. Åh en ännu mindre idé att ta dem imorgon då jag inte tagit idag...Så. Nu är jag färdigbehandlad ;-)
Ska på en stund fara med Flisan på friidrotten. Tänker hålla mig vaken medans jag är där, har jag tänkt. Tror jag tar med mig nåt att läsa, om inte snyggot vill följa och hålla sällskap. Får se hur länge hon orkar då hennes hosta inte har gått bort helt. Men hon vill så mycket och mammahjärtat mitt har svårt att säga nej då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar