tisdag 6 mars 2012

Det här med träning...

Ja, som de flesta vet så började jag med kosttillskott för ett par månader sen, typ 3 för att vara mer exakt ;-) Och det fungerar bra! Har till och med vart utan ett tag under tiden jag var sjuk för att magen inte skulle slå mer bakut än vad den kunde ha gjort med antibiotikan. (Magnesium är INTE bra för magen kan jag meddela...)
Innan jag blev sjuk hade jag börjat om med att träna med hjälp av kinectet och sen 3:e februari har jag inte gjort nåt *suck* Tyvärr så är det så att varje år då jag börjat med träning har jag blivit sjuk. Undrar om det är en högre makt som säger att det inte är nån idé..??
Dock är jag sååå sugen på att börja om på allvar! Mina promenader tar jag som vanligt och det är skönt. Behövs verkligen, men träning på riktigt har jag inte börjat om med... Är lite försiktig ändå för andningen är inte ok. Rosslar och hostar lite grann fortfarande och blir andfådd av bara lite ansträngning. Mindre kul :-( Men visst kan jag väl kanske träna lite lugnt? Typ thai chi? Det ska väl kunna gå utan att det blir för ansträngt, eller?

Vill så gärna.. Och när jag blir bättre och Niclas är bättre i ryggen funderar vi på att börja träna tillsammans. Kan bli roligt att göra nåt tillsammans,bara jag och han :-)

Nä. Nu ska jag klä mig, äta frulle och ge mig ut på en promenad med jycken. En underbar dag önskar jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar