söndag 2 oktober 2011

Blivit än mer peppad!

Läste just min brors fru blogg (ni hittar den här) och blev jättepeppad! Visst, om man läser ordagrant är det väl inte "pepp" hela vägen, men ändå. Här lever en kvinna med sin sjukdom som med mycket vilja och jävlaranamma kommer att fixa det! Hon kommer bli bättre!

Min tanke blir: varför inte jag också? Jag kan också bli bättre! Kommer dock inte att gå upp i tid på ett tag då känner att det är alldeles för mycket redan på 80%. Men, jag kanske kan börja träna? Min tanke är att fortsätta med promenaderna som jag gör. Det blir väl en siså där 5 gånger i veckan. Promenaderna varierar från 25 min till en och en  halv timma. Sen har jag tänkt föra in att varje dag, med start i morgon, träna rygg och mage. D,v,s korsetten. För att få en bättre hållning och känna mig starkare i kroppen. Sen givetvis ska jag även föra in mer träning, men det blir framöver.

Tack Anna för ditt pepptalk! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar