lördag 15 oktober 2011

Jahapp då var man 23 då! igen....

Då var det dax för min födelsedag då. Igen. Och igen fyller jag bara 23! Bra va? Har haft besök av Katarina och Stefan, Daniel och Anna och Annelie och Emelie. Mysigt med kaffe, fika och en massa surr. Synd bara att jag inte hade hunnit städa och duscha innan de kom... Fy så här såg ut! Men nu är det städat och jag rengjord. Nu skulle jag bara vilja festa till lite också... men det verkar som att de runtomkring mig redan har planer, eller så är jag helt enkelt för tråkig. Men det är bara å acceptera!

Får då hoppas att alla har en riktigt rolig kväll! Själv blir det att sitta här och ha tråkigt. Kanske far jag iväg en sväng för att slippa lida alltför mycket av tristessen.

Kram och tack för alla gratulationer på fb, sms, tele och här hemma idag! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar