lördag 8 oktober 2011

Jobbhelg...igen...

När vi lägger schemat brukar jag till största delen försöka lägga så att jag jobbar två helger på raken och sedan ledig nån helg. Nu är det andra helgen, sedan är jag ledig två, jobbar två och ledig tre. Inte illa!
Idag kvällspass, imorgon dagpass och efter det här ledig två dagar. Känns riktigt bra.
Och så tackar jag min lyckliga stjärna för att jag inte fått denna förkylning/influensa som var och varannan människa fått. Den verkar långdragen och tung. Vill inte ha. Men det är väl bara en tidsfråga med tanke på vilket yrke jag har.

Såg en arbetskollega som hade en sådan där liten grej som man sätter fast på "foppaskon" (vad heter dem?), på tal om bananer... I form av Betty Boop som sjuksköterska. Där tror jag att jag har min nästa tatuering. Typ så här:



Fast utan plattan därunder förståss ;-) Finns massor av bilder på Betty Boop som sjuksköterska. Skulle jag vilja ha! Hon gör mig glad!
Men vi får se. Kanske nån gång i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar