onsdag 27 juli 2011

Va jag önskar att jag hade

.... både det ena och det andra! Skulle vilja ha pengar till att göra om och göra klart det jag vill. Bara en si så där 30 000. Det räcker. Eller eg. inte. För jag skulle vilja ha 20 000 till... Men dem tusenlapparna är inte de viktiga. Och så skulle jag vilja ha lite mer fritid och så önskar jag mig mera ork. Hade jag allt det där så skulle det bli sååå fint i vårt hem! Givetvis även färdigställt det vi inte fått klart. Så som lister... fönsterfoder... mera lister... gården... Ja, en hel del med andra ord.

Nu har det mesta av stenmjölet från plattorna regnat bort. Så nu ska bord och stolar dit så vi kan sitta där och njuta lite. Ska bara ta bort det sista, sopa och spola bort med lite vatten. Längtar tills det är klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar