onsdag 13 juli 2011

Lite bilder då på vad jag fyndat

Lovade ju igår att det skulle komma bilder på vad jag fyndat hos Niclas syrra. Det mest fantastiska med det hela är att mycket av detta är helt oanvänt (tror nog nästan allt) och en del hade prislapparna kvar.

Den här första bilden är på tre klädesplagg. Från vänster: en vit tubtop/miniklänning. Sitter som ett korvskinn, vit och är av tunt material. Den andra är också ett litet minifodral. Marinblått och vitt. Perfekt på typ stranden över bikinin då man går och köper glass, typ. Den längst åt höger är en tubtop i typ gräddvit och med ett lejontryck i guld längst upp.



Den här andra bilden föreställer två klänningar. Den åt vänster är i ett härligt svalkande material. Dock inte för tunt och den ger ett härligt fall. Perfekt sommarklänning som passar till de flesta tillsällningarna. Lagom lång, typ slutar en liten bit ovanför knäna. Den andra klänningen gör sig inte rättvis på kort. Den har en härlig lilafärg, lite dov i färgen och fina strasstenar uppe vid halsen. Påminner lite om en 20-tals klänning, lite "charlestone" aktig.

En superfin klänning med halterneck krage. Härligt fall och är snudd på sexig då man har den på. Lagom lång, passar till de flesta tillställningar. Tror nog jag kan använda den i vardagen också.

Två kjolar. Båda i kortare modell. 


Två stycken toppar. Den till vänster med halterneck och den andra är ett linne. Mycket fina!



Två "fodralklänningar". I lite mer "stabila" tyg, glansiga och väldigt fina! Det är samma modell, men i två olika färger. Perfekt på lite finare tillställningar. Dem där ni vet då man aldrig vet vad man ska ta på sig...

En typ jumpsiut. Sitter som ett smäck på mig och är superskön och väldigt snygg! Passar vid många tillfällen. En av favoriterna!



En klänning/tunika i härligt material. Lite så där medeltida aktig. Superhärlig! Och så lite armband som jag åxå fyndat där. 

Armband "up close". 

Och så absolut den finaste av klänningarna! Som Niclas syrra beskrev den: En del grekland och en del Marilyn Monroe". Super!


Och så två skinnjackor i tunnare modell. Perfekt till hösten.


En lite större kyvertväska och ett par stövlar i skinn. 

Ett skärp och ett par hägklackade. Mycket tjusiga! 


Ett till par skor. Några som jag kan använda i vardagen. Perfekta höstskor.


Jag i jumpsuiten. Ursäkta kvallan på bilderna.. Och dem gör varken mig eller kläderna rättvisa. Hahahah!


Jag  i den vita klänningen. MEN, jag ska inte ha en svart bh under... Haha!


Jag i en av de likadana klänningarna. Här i den svarta.





Och fler bilder än så har jag inte. Kommer inte att ta några fler heller. Fina fynd va? Det är ju sådant här jag aldrig skulle komma på att köpa i vanliga fall. Men med tanke på de väldigt låga priserna, kunde jag passa på! Nu har jag nåt för varje tillfälle och det känns skönt. I många års tid har jag alltid grubblat på vad jag ska ha på mig vid vissa tillfällen, men vart för snål för att köpa nåt....

Ha en bra dag, det tänker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar