tisdag 19 juli 2011

Fantastiskt! Uteplats!

Jag är imponerad! Och inte så lite heller. Men det är klart, har man det som yrke går det ju hemskt fort! Patrik, en vän till Niclas, har vart här och lagt plattorna. Började 9.30 och klar 11.00. Just nu ligger stenmjölet på plattorna och meningen är ju att vi ska fortsätta här för att foga dem. Men det är inga problem, det fixar jag! Nu vet jag hur jag ska göra och vad vi kan göra om vi vill.

Så här ser det ut...


På den här bilden skymtar man en platta :-)


Kommer fler bilder sen då det är klart. Ska även fundera på en färg till grunden. Som ni ser så är det inte snyggt med en massa rött så där... Antingen blir det en lika mörk gråfärg, eller så ljusar jag upp den lite.
Äntligen!

Nu ska jag ut och "foga" lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar