fredag 22 juli 2011

Nu är jag redo

Har jobbat idag igen. Fixat lättlagad middag och skickat iväg min älskade flicka till hennes pappa. Städat undan och druckit en kopp kaffe. Så nu är jag redo för att ta tag i målningen igen! Ska upp och måla klart de stolpar som är kvar (kommer bild sen) Och kanske, om jag ids och vill, ta andra varvet på de jag målade igår.
Det tar sig och ingen gladare än jag.
Tänk så skönt när allt detta är klart? Då är det bara insidan kvar... men den kan vänta. Känns som att gården och det ute är viktigare. Vi har så vi kan bo, leva och trivas. Vad gör det om lite lister (läs många!) inte sitter där dem ska? Eller att det skulle behövas göras om i källaren... Köket... Lilla toan uppe.. Men vi trivs!

Återkommer med bild lite senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar