torsdag 7 juli 2011

Har väl inte så mycket nytt att berätta

Det har ju inte hänt mycket det här sista dagarna. Har fortfarande ont i min axel med strålning ut i armen. Blir intressant att se hur det kommer att gå på jobbet.
Fick hem papper från FK för sjukskrivningen där det tydligen står att om man är deltidssjukskriven (som jag var) får man endast jobba ett visst antal timmar/dag. Alltså, jag får bara jobba 6 av 8 om jag är sjukskriven 25%. Suck. Dubbelsuck. Inte gjorde vi så inte. Nääää. Vi var så duktiga och tog bort hela dagar istället. Inte fan kommer jag få nån ersättning de sista 6 dagarna jag var sjukskriven.
Jaja. Skit samma. Orkar inte bry mig.

Tror jag måste ringa till VC om en tid för axeln.... Det här går inte. Känns som att det brinner i den! Strålar ner i armen och handen, det sticker i handen. Kan inte sova. Värktabletter hjälper inte (alltså receptfria), de gör ingen skillnad. Skulle tro att jag slitit sönder nåt, alt. är att det är en rejäl inflammation. Kul. Eller så inte med tanke på att jag inte kan äta NSAID preparat (alltså de preparat som är mot inflammation). Vore just snyggt om man blir sjukskriven för det här nu då. Less jag är! Dessutom, för att göra det hela än roligare är att det handlar om höger sida. Mmm... precis! Min "rätta" sida.

Jaja. Idag ska jag då njuta av min sista semesterdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar