söndag 28 juli 2013

Lyriska flickor och en glad, men trött jag

Jag tror jag gjorde två småflickors kväll igår. Var iväg på festivalen och gick för att se Robin Stjernberg och Darin. Inte så mycket folk, men tillräckligt för att det skulle bli en härlig stämning! Idag betalar jag med värk och en enorm trötthet, men det är det värt. Flickorna var lyriska!

Först ut var Robin som spelade en massa låtar.

Flickorna var givetvis längst fram, men på sidan av scenen.

De väntade på låten "you" och hann bli besvikna då han gjorde sin sista låt, tackade och gick av scenen. Då började givetvis publiken att ropa in honom och jag förklarade för flickorna att det är så här man gör. Äntligen kom han ut och fullt ös blev det! Han var riktigt duktig! Ja, givetvis sjöng han "you" ;-)

Efteråt var han den där sjyssta artisten som signerade, kramades och tog kort tillsammans med sina fans.

Först ut var Emelie, tjohalias kusin.


Felicia var så till sig så hon gav han spontant en stor kram!


Så här glad var hon <3 

När hon gick så sa han att han ville ha en kram till för han tycker tydligen om varma och hårda kramar. Tjohalia var inte ett dugg sen och så kramades dem en gång till! Lilltjejen visste inte vad hon skulle ta sig till. Haha! Sötnosen.
Måste säga att han är underbar den där Robin. Inte alla som ställer upp så där, ler, skrattar och är genuint tacksam för sina fans. Dessutom var hans uppträdande riktigt bra! Han pratade, skämtade, skrattade och sjöng. Tycker bara det är synd att det inte var fler som valde att se honom... De missade nånting bra.

Sen var det då dags för flickornas stora idol. Darin.


Under hans uppträdande hade jag två flickor som var alldeles betagna och mycket upptagna med att se, lyssna och digga!





Har massor mer kort och en drös av inspelningar!! Det var ju som mitt jobb under kvällen... spela in typ det mesta. 12 filmsnuttar blev det. Tyvärr valde Darin bort signeringen och ville inte det. Blev en besvikelse för flickorna som planerat det så väl... Det fick dock varsin t-shirt med Darin på trycket och skrek av förtjusning! Så, jag tror dem är nöjda ;-) 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar