måndag 22 juli 2013

Jag tror ändå att det bli bra det här!

Satt och kollade mitt schema som är kvar fram till slutet av september. Har tolv pass kvar till 9 dagars ledighet/semester. Sen efter det jobbar jag med rätt mycket ledighet. Kanske för att jag gått ner till 75% ;-) Ska bli skönt med en något lugnare höst då kroppen min redan sagt ifrån.
En ledig dag har jag idag och den ska ägnas åt lite städning både inne och ute, kanske besök hos en vän en stund, handla en massa och matlagning. Karln jobbar tydligen tolv timmars idag och lär vara mer än lovligt slut då han kommer hem. Tycker inte alls om hans jobb för tillfället då det är cyanid där han är... Nåja. Förhoppningsvis blir det bättre jobb sen.
Nä. Ut och göra lite nytta! När allt är klart kommer jag känns mig nöjd, om än det just nu är väldigt tungt att överhuvudtaget ställa mig upp från soffan. Men det blir inte gjort av att bara sitta. Bita ihop är vad som gäller.
Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar