onsdag 24 juli 2013

Sommar och sol, doften av kaprifol!

Så då har värmen åter kommit tillbaka och det känns fantastiskt! Behöver värmen...  Synd bara att jag ska tillbringa min tid med att jobba... känns lite bittert. Men samtidigt är det inte ovanligt med sommar och sol, värme och allt som hör till då jag jobbar. Haha.. ! Nåja. Kan ju njuta den tid jag är ledig och göra det bästa av situationen. Tur man kan vara positiv ändå!
Alla pratar mat och överallt hör jag allt gott som de ska äta. Vi? Nja... enda förslaget jag fått av min älskade karl är spaghetti och korv. Hur jävla spännande vad det då?! Är sugen på typ nästan allt utom det.
Jobbat idag och igår, ska jobba imorgon och fredag. Sen äntligen ledig två hela dagar. Ska bli skönt och säkert skoj också. Har lovat tjohalia att ta med henne på pdol lördagkväll så hon får se Robin och Darin. Gissa om hon blev glad då jag sa det :-D Tror hon längtar lite. Funderar på var man kan köpa biljetter..? Ticnet vet jag, men vill helst inte betala med kort där. Nåt ställe i stan? Ska kolla upp det så man slipper betala nästan en hundring extra vid grinden.

Nä. Nu ska jag fortsätta njuta av sommarvädret och kolla upp vad som skall förtäras.
Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar