tisdag 9 juli 2013

Bara så här mitt i natten

Märks att det är sommar då jag inte skriver så mycket på bloggen. Tänker inte på att jag har den och ibland så poppar det liksom upp att jag kan skriva av mig lite då och då.
Vad har hänt sen sist då? Jobbar. Jobbar och jobbar lite till för att sedan fortsätta jobba. Som det ska vara med andra ord. Känner att det är helt ok då jag har en semestervecka i augusti också, närmare bestämt sista skollovsveckan för barnen.
Just nu är det mitt i natten och Niclas sover här brevid mig, i soffan. Han ska upp tidigt. Själv är jag vaken då jag jobbar natt imorgon, eller senare idag beroende på hur man ser det. Jobbade natten till idag, eller igår, och sov till halv 3 på e.m. Har ju inte ens vart vaken 12 timmar än! Haha! Sista nattpasset är på fredag och på måndag gör jag första dagpasset sen slutet av mars. Lite spännande är det ändå.
Var på en midnattspromenad med jycken och det var riktigt skönt. Men inte är det nån vidare värme ute... Var är den riktiga sommaren?! 10 grader och lite kall snålblåst, nästan höst jue..
Nä. Nu ska jag sluta svamla, ta mig nåt att äta och lägga mig. Jo, även om jag inte är trött ska jag göra det. Stänga av tv:n och se till att jag inte stör min karl, fast han la ju sig här frivilligt ;-) Och så ska jag läsa. Blir bra det.


Så ta hand om varandra nu! Man lever bara en gång, så vitt jag vet.
Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar