onsdag 5 september 2012

Ni vet det där jag skrev tidigare?

Igår fick jag ett glädjande sms från posten om att mitt paket från Lush fanns att hämta. Nyfiken massor blev jag och när vi ändå for och handlade hem med från Golden (jo, jag vet! Det är dyrt, men ack så gott. Och eftersom jag sålt för så pass mycket, tyckte jag vi kunde unna oss ;-) ) så for vi på konsum och hämtade ut det lilla paketet. Som för övrigt luktade underbart! Oöppnat.
Nyfikenheten tog överhand och paketet öppnades. Hittade de två massagetvålarna jag shoppat, en pytteliten burk med lite hudlotion som jag tagit på prov och till min förvåning hade dem skickat med en tvål. Alltså inte en massagetvål, utan en tvål man tvättar sig med.


Blev en dålig bild, men kolla så himla gulligt!! Inte är det många företag som gör så där. Skickar med en produkt bara för att och dessutom skriver med en smileys. Den provade jag tvätta händerna med igår. Doftar ljuvligt och händerna var lena som på babyhud. Underbart! 

För er som inte hängt med...Massagetvålar är alltså massageolja i fast form. Genom att stryka den på ryggen, axlar, nacke eller vad man nu ska massera så värms den och så "smälter" det lite. Tadaaa!! Man kan även rulla den i händerna för att få oljan. Sen så är den fantastiskt att massera med. Provade på en av tvålarna igår på Niclas axlar och nacke. Finns inga ord att beskriva den med! Alltså tvålen, inte Niclas nacke ;-P 

Det blir definitivt mer produkter därifrån! 

Tjingeling så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar