måndag 24 september 2012

Fan å att pengar styr så mycket!

Så var det i slutet av månaden igen och jag kollar igenom räkningar och lån... och givetvis inkomsten. Som de flesta vet nu, så behöver jag glasögon för det visade sig att jag har brytningsfel och det är det som ger mig min huvudvärk. Och den är allt annat än kul. Det är snart vinter vilket innebär storköp av pellets för värmen och så behövs det bildäck, för vintern förståss ;-)
Upptäckte nu att glasögon får vänta. *suck* Lite ledsen är jag för jag har verkligen önskat att detta skulle få ett slut... Tänk om glasögon inte vore så jävla dyra!! Fatta bara va pengar dem gör sig? Nåja. Har jag haft ont i skallen så här länge kan jag säkert ha det några månader till.

Jag vet att jag klagar, men ville bara skriva av mig lite. Känns bittert att måsta stå ut med nåt som eg. är så lättfixat, men ändå inte. Får nöja mig med att veta vad felet är och slippa vara orolig :-)

I övrigt så är det rätt ok ändå. Bara för att nämna nåt positivit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar