tisdag 25 september 2012

Allt löser sig... till slut!

Det löste sig fint med mina glasögon och på torsdag är det meningen att jag ska kika runt på bågar och priser i stan... Haha! Jag är skitdålig på sånt där. Ojoj.. Hur ska det gå?? Nä, men jag får göra det på bästa möjliga vis och hoppas att den person/de personer som hjälper mig säger sanningen om hur jag ser ut i dem ;-P

I övrigt är det annat som löst sig. Exempelvis min dotters rum! Jävlar va saker och skräp? Jisses... Nu är det då rensat och sorterat där, ska bara storstäda, men väntar till torsdag då lillkusinen ska vara här å leka imorgon :-) Dessutom orkar jag inte... Tänk, det har tagit mig 3 månader (mer eller mindre) att rensa hennes rum. Men skam den som ger sig! Till sist händer det ;-D
Resten av hemmet skulle också behöva få sig en omgång, men orken tryter och då får det va. Lite skit i hörnen har ingen dött av! Hehe :-P


Nä, nu ska ryggen få sig lite omtanke. Övningar och ligga plant en stund hjälper lite grann. Min stackars rygg är inte i nå bra skick... Nåja. Inget nytt och inget som tar kål på mig!

Tjingeling!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar