torsdag 27 september 2012

Då var det dax, igen!

Nu är min tredagars ledighet över för denna gång. Inte för att jag nu vart så där jätteledig... Imorgon startar min jobbhelg. Igen. Börjar bli gode less på att jobba helgerna, även om två av dem "bara" inneburit ett pass per helg. Jag får njuta sen då jag är, för en gångs skull ledig tre helger på rad! Yeey för mig!
Blidde inge glasögon idag. Det hällregnade ute idag och då hade jag inte längre lust att springa på stan på jakt efter ett par bågar som ska passa. Nä. Jag tar de imorgon innan jobbet, men tvivlar på att jag kommer kunna bestämma mig.
Och så är barnveckan också slut. Imorgon far lillan till sin pappa och pojkarna far till deras mamma. Därefter kommer det bli tyst... å trist. Även om jag lärt mig att ta hand om och ta vara på veckorna barnen inte är här, blir det så tomt då dem far. Och även om det är mer och göra de veckor barnen är här, så är det onekligen skittråkigt då dem far!

Nåja. Det är jobb som gäller nu. Fredag - söndag, ledig måndag och sedan jobb igen tisdag-fredag.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar