måndag 14 november 2011

Undrar om det är min tur nu

Haft en superbra helg! Lördag var vi och åt köttsoppa hos svärpärona och det var ju då så himla gott! For till syrran och grattade henne, fikade och surrade lite. For hem och funderade på vad kvällen skulle erbjuda. Beslutet blev att fara till syrran (igen), dricka lite alkohol, surra och ha trevligt med utgång på puben som avslutning. Hade väl inga speciella förväntningar på kvällen då Niclas var trött, jag hade/har ont i kroppen och att gå ut på puben är inte åt vi brukar göra. Händer väl en gång per år eller nåt.
Men kvällen blev så rolig! Full blev jag, dansade i mängder gjorde jag, vi åt döner kebab och åkte taxi hem. Träffade goa och roliga människor, skrattade, drack, surrade och trivdes. Bättre kväll/natt går inte att önska!

Sov till strax efter 8, vaknade, drack en resorb + drygt en liten vatten. Somnade och vaknade igår vid 13.40. Jisses. Har aldrig sovit så länge då jag vart onykter. Dagen igår bjöd på mat på Max, fika hos Niclas syrra vars karl har fyllt år. Hem en sväng och sen till pappsen för att gratta på fars dag med en flaska gott rödvin. Hem och bara flyta ut i soffan. Slappa, se film och mysa med karl´n. Vi gick å la oss vid 23, jag somnade, sov några timmar och sen var natten förstörd. Har vaknat x jättemånga gånger, drömt konstiga drömmar och har haft ont i hela kroppen.
Och idag är jag då snuvig och har ont i huvudet. Är det min tur att bli sjuk nu då? Jag vill inte vara sjuk, men samtidigt är jag less på att känna mig hängig utan att vara förkyld/sjuk och då är det bättre att det bryter ut ordentligt. Då får man göra bort det!

Nä. Lite mer kaffe, göra mig klar och sen fara på första passet denna vecka. Jobbar kväll, dag, kväll, dag, dag. Sedan ledig i fem dagar! Så skönt det ska bli!

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar