torsdag 23 oktober 2014

Äsch då!

Jag hann inte ta kort på tjohalia innan hon for. Trots att vi steg upp en stund före vi brukar så hann jag inte... Får hoppas det är kvar då hon kommer hem i e.m så ska jag ta kort och visa er.
Hon vill ju vara som en monster high, så jag gjorde två rejäla, oläkta ärr över ansiktet med hjälp av krita. Sådan man ansiktsmålar med. Hon blev då nöjd och med tanke på den knappa tiden, så blev det bra!

En liten parantes: Niclas tyckte skorna var bra, men det är något liten storlek. Han har tagit en storlek större än vad han har och jag har tagit den jag brukar ha. För båda sitter skorna perfekt med vanlig socka, så en tjockare en... går inte. Men, man kan ju köpa tunna yllesockar och ta på sig om det är kallt ute och ärligt talat tror jag dem där skorna fixar rätt många minus ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar