fredag 6 april 2012

Så var det påsk då!

Långfredag är det idag å jag är ledig. För en gångs skull. Dessutom nästan hela påsken å lovet. Enda dagarna jag jobbar är imorgon då jag har ett extra pass och så på tisdag. Hur jag nu lyckades med ett sånt här schema vet jag inte. Men då har jag i och för sig en lång helg sen.
Känns bra att vara lite ledig under ett lov. Har sällan hänt så att säga :-) Idag blir det nog en riktigt rolig dag. Vi ska till syrran å grilla. Å nä, det är inte grillningen som är skoj, utan att vi träffas (nästan) alla syskon med respektive :-D Jag älskar min familj så otroligt mycket! Utan min familj hade jag aldrig varit där jag är idag. Å det hoppas jag dem förstår..
Just nu dricker jag lite kaffe å njuter av  tystnaden i huset. Sällan är det så här .. En mysig stund på dagen :-)
Hade tänkt att jag ska fara å plocka lite påskris. Först tänkte jag skippa pyntet, men det är ju för barnens skull.
Jag hoppas nu alla får en riktigt bra påsk, med sol, god mat å roliga aktiviteter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar