lördag 28 april 2012

Begravning idag, jobb imorgon

Begravningen för svärfar var väldigt fin! Ljusa, vackra blommor å massor av rosa rosor som var hans favorit. Mycket vackert <3
Jag tog inga kort där. Hade på tok för mycket känslor som behövde komma ut för att orka tänka på att fota.

Just för tillfället har jag ont i huvudet och känner mig lite slut. Min rygg håller på att driva mig till vansinne! Funderar lite på hur detta ska gå på jobbet. Nåja. Bara på med ett leende å göra det som göras skall! Har då absolut inte råd att vara sjukskriven. Nästan hela februari gick åt till att vara sjuk... Kändes i plånboken kan jag meddela.

Nä. Nu är det strax dax att sluta mina 2 blå, men först ska jag spela lite ;-)
Natti natt!

Och det här kom en dag för sent .. Kunde inte publiceras igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar