söndag 28 december 2014

Mitt mål för 2015

Som de flesta vet har jag tränat lite, men regelbundet under hela hösten. Det jag har märkt är att jag har mer energi och min fibrovärk är minimerad. Kan räkna på en hand de dagar som har vart riktigt illa. Visst har jag värk och visst är det kvar, men stor skillnad ändå.
Än klarar jag inte av ett "normalt" liv med heltids jobb och en massa aktiviteter... Fast nu för tiden behöver jag inte tacka nej till i princip allt jag blir erbjuden att delta i. Inte för att det är så mycket nu då, men ja, ni vet 😉
Under vecka 3 kommer jag att trappa upp träningen och mitt mål är att i slutet av 2015, kanske början av 2016, kunna ta bort min diagnos. Med andra ord är tanken att träna bort fibron.
Ska nu inte ta ut nåt i förskott för då blir det väl pannkaka av allt... men med tanke på resultatet jag har nu, kan det gå vägen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar