torsdag 17 oktober 2013

En dag kvar till helg!

Blev lite ändringar i schemat så istället för att jobba dag idag, blir det natt inatt ;-) Gick och la mig som vanligt igår för tänkte att om jag stiger upp tidigt kan jag lägga mig och sova ett par timmar sen i e.m/kväll innan jobbet. Och det gick bra. Eller så inte.. Larmet satte igång 06 och av nån förunderlig anledning tog jag mig inte upp förrän 07.45.
Tittade ut genom fönstret och såg att det vita som föll igår, som även behagade försvinna igår, det ligger på backen idag. Jag har då sommarsulorna kvar på bilen. Dem är inte bra och har säkerligen sjungit på sista versen för länge sen. Skrev ut min förtvivlan på facebook och brorsan bönhörde mig. Så efter att han lämnat sin söta dotter till hennes mamma, kommer han hit och svänger om sulorna åt mig. Tack!! Vad skulle jag göra utan mina underbara syskon?
Ska passa på att göra lite nytta idag då jycken ändå är hos kompisar (tack Jennie och Nils!) och eftersom jag sover imorgon innan hämtning av tjohalia. Känner att jag nog inte kommer orka göra alltför mycket imorgon efter nattjobbet. Dessutom kommer pojkarna hem och så Niclas! Det blir fullt hus och jag vill bara njuta av att ha alla hemma igen.

Inget speciellt skrivet idag och så får det vara emellanåt. Hjärnan är typ mossig och tankarna har stannat upp för tillfället.
En bra dag önskar jag er alla! Nu ska jag äta frukost, vakna till liv och göra nåt av den här dagen.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar