måndag 26 maj 2014

Skämskudden är stor idag

Först säger Niclas nåt om att förtidsrösta och att det finns ju så många tillfällen till att rösta. Nä, säger jag och tycker att nog kan jag gå på söndag och göra det. Söndagen kom. Jag tänker på det. Mer blev det inte.... Så jag skäms i massor för nu är det väl mer eller mindre så att jag nog inte bör uttrycka mig speciellt mycket om det är något jag är missnöjd över, eller vill förbättra. Min röst finns inte med.
MEN. Ja, det blir ett stort men den här gången! MP blev näst störst i Sverige och M gjorde sitt sämsta EU-val genom tiderna!! Så jag är superglad ändå!

Fast riksdagsvalet tänker jag då f*n inte missa. Det SKA jag rösta till! Jaja. 14 september är ett datum att lägga på minnet. Vill du höras, rösta.

Nä. Gjort är gjort, eller som i det här fallet, inget gjort. Hahaha! Lägger det åt sidan och ska göra mig klar för sista natten på länge. Ledig 16 dagar från imorgon kl 07!

Lev å må alla underbara!
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar