tisdag 31 december 2013

Mitt år 2013

Mycket hände under 2013 och jag tänkte visa mitt år med lite bilder :-D


Startade året med härliga vinterpromenader. Jag å min jycke <3


Vårens slut och sommarens början firades med pompa och ståt då våra älskade vänner gick å gängade sig! Det var ett riktigt fint, unikt och mycket roligt bröllop. Tack för att vi fick dela den dagen med er <3



Och gängade sig gjorde även min kära syster!! Bara så där gick dem till kommunhuset på självaste midsommarafton och stoppade ringar på fingrarna. Kan inte önska mig nån bättre hälft till systra mi <3 Så vi firade i dubbel bemärkelse denna afton med skratt och bus, mat och rus!

Mera rus blev det då brorsan skulle firas! Dock fick jag inga bilder.. typ den här då stackarn hänger upp ner i famnen på två "små" karlar  :-p Hahaha! Tror ändå han fick ett riktigt kuligt firande!

Det mest skojiga min älskade dotter gjorde i somras var att gå på PDOL och se först Robin Stjernberg tillsammans med kusinen...


 och fick troligtvis sin lyckligaste stund på jorden här! <3

Efter Robin var det dax för Darin och då var dotra i extas, sjöng och rycktes med i musiken, så som sig bör då man är på festival :-D 

En mysig tripp hade vi i familjen till vackraste storforsen. Där tog jag en dröööös med bilder och den ena vackrare än den andra...




Ingen tog på mig så jag försökte mig på ett självporträtt och det slutade med plutande ankmun för att dölja ett fatalt misslyckande! Hahaha :-P


Till Granparken for jag och dotra. Vi hade några mysiga timmar där vi klappade djur, titta på gamla föremål och bara var. Hon och jag <3




Och sist men inte minst blev jag faster!! Äntligen kom den här urgulliga, mysiga, glada tjej till världen <3 3:e juli föddes hon och det var nog det största händelsen under året 2013 <3

(ursäkta den dåliga bilden, men har inte hunnit ladda över dem bättre i datorn..)







Med det här önskar jag er alla ett riktigt Gott Nytt År 2014!! 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar