fredag 22 juni 2012

Glad Midsommar!



Idag är det midsommarafton och jag gör min andra midsommarhelg på lasarettet och min, hm... tror det kan vara fjärde eller femte midsommarhelg som jag jobbar. Går bra det med! :-) Lillan ska ju ändå vara med pappa sin så då känns det som att det går bra att jobba. Dessutom är jag sen ledig 4 dagar från måndag. Inte illa det heller!
Men som jag längtar till semester! Känner efter dem här 3 dagarna av ledighet att det vore underbart med några veckor till... Känner mig slutkörd och trött. Men å andra sidan har det vart en hemsk vår och försommar för min del. Inte alls vart bra i min sjukdom, eller syndrom som det nu ska vara. Väderomslagen, kylan och lågtrycken har skapat kaos i kroppen och den värker mer än någonsin. Får hoppas på att det blir ordentlig sommar lagom till min semester då! ;-)

Jag önskar all en riktigt trevlig midsommar med allt som hör till! Nubbe, sill och givetvis sång och dans!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar