tisdag 19 juni 2012

Det närmar sig!

Det är f.m å jag sitter själv i vardagsrummet. Inget ljud, ingen annan vaken. Tyst och skönt är det. Jag har börjat så smått att jogga. Det trodde ni inte va? Rätt stolt över mig själv är jag! Tanken är att bli så pass bra i kroppen att jag kan börja träna lite grann. Jag tror, hoppas, att jogga är rätta metoden för min kropp att stärkas.
Precis just nu känns det som att livet ler mot mig. Allt känns rätt. Saknar inget och tycker inte mig behöva mer än vad jag har. Jag tror, att när man når den punkten i sitt liv, då är man som mest lycklig. Som mest harmonisk och som mest balanserad. Allt som vi köper, bygger, rättar till framöver är en bonus. För min del i alla fall.
Mycket har hänt sista tiden, men tyvärr är det sådant jag inte vill skriva här. Tänker kanske berätta nån gång, men då vill jag ha en persons samtycke för det. I övrigt väntar jag. På semester! Haha! Men det är ett tag  kvar. Vet inte om jag ska skratta eller gråta, men så här ser det ut: denna vecka jobbar jag helgen med start fredag e.m. Nästa vecka jobbar jag helgen med start fredag morgon. (ledig övriga dagar) De två följande veckorna på det är jag ledig sammanlagt 4 dagar.. Men efter dem pressade veckorna kommer jag ha 4 veckors semester!
Vad jag ska göra på dem veckorna? Njuta! Inget planerat och inga måsten. Precis som det ska vara.

Nu ska jag sluta skriva om en massa strunt å väcka min tös. Tycker det är bra om hon kan stiga upp före lunch även om hon har sommarlov.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar