tisdag 28 juni 2011

Är det bra jag eller?

Verkar som att jag är en av få som inte far å lägger mig i solen, på stranden eller nåt sånt... Semester och allt. Ska jag berätta varför? Har inte ro i kroppen att fara iväg nånstans och det är fruktat trist att göra det själv!
Men jag tar det ändå lugnt. Meningen är ju att jag ska ha det skönt under min semester, vila upp mig och veta att jag har energin till att orka jobba heltid sen. Jag är positiv. Klart som fan att det ska gå bra!

Och så bara en liten parantes så här.. Jag har idag beställt hem stenmjöl för plattsättningen. Kommer imorgon ! yey! Jag hoppas verkligen att vi bli klara med detta så snart som möjligt. Efter det tänker jag överraska min karl. Med vad kan jag av förklariga själ inte skriva här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar