torsdag 13 november 2014

Blivande vårdlärare?

Idag pratade jag med en som jobbar på Medlearn, ett utbildningsföretag som bland annat har vuxenutbildning till undersköterska. Jag har alltså sökt en tjänst, om det är någon som skulle missuppfatta ;-) Det gick så pass bra att jag ska träffa den person jag pratade med på onsdag. Och prata lite till. Än så länge är det här ett stort kanske. Jag har inte fått tjänsten och jag vet inte än om jag kommer tacka ja till ett erbjudande. Men samtalet var onekligen mycket intressant och jag känner att det här vore riktigt roligt! Det är onekligen en utmaning och jag har ju ingen aning om jag skulle klara av det. Fast å andra sidan. OM jag får chansen, vad har jag att förlora på att prova?
Om det blir något av det här, kommer jag skriva mer vad tjänsten går ut på. Spännande!

Så. Det var det mitt väntade samtal handlade om idag och nu tänker jag låta det här sjunka in, ha en ledig helg, jobba mån-tor nästa vecka och klämma in mötet på onsdag e.m. Full rulle!

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar